Politica de confidentialitate

Dragi utilizatori,

S.C. NATEMA PLAST S.R.L., face tot posibilul să ofere produse, servicii și experiențe extraordinare tuturor clienților noștri. Ne bucurăm că sunteți oaspetele nostru și prețuim loialitatea dvs. Suntem conștienți de faptul că, în zilele noastre, confidențialitatea reprezintă un aspect important și tocmai din acest motiv, am dezvoltat prezenta Notă de Informare. Explicăm in acest fel practicile noastre cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal pe care le colectăm de la dvs.

Datele cu caracter personal înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

S.C. NATEMA PLAST S.R.L., cu sediul in com. Valea Mare, sat Valea Mare, str. Trandafirilor, nr.10, jud. Valcea, utilizează informațiile personale pentru o mai bună înțelegere a nevoilor dumneavoastră, pentru a vă ajuta să finalizați tranzacții sau comenzi, de a comunica, pentru a vă oferi servicii și suport, pentru a vă ține la curent cu serviciile furnizate și cu ofertele speciale. Ocazional, folosim informațiile furnizate pentru a lua legătura cu dumneavoastră în scopul unor cercetări referitoare la serviciile furnizate de noi, în scopul de a optimiza serviciile oferite și de a fi pe măsura exigențelor dumneavoastră.

În cazul în care dumneavoastră puneți în mod voluntar la dispoziția S.C. NATEMA PLAST S.R.L. orice date cu caracter personal, prin aceasta vă dați acordul ca S.C. NATEMA PLAST S.R.L., în scopul și pe durata determinată de specificul tranzacției, să înregistreze aceste date și să le administreze.

S.C Băile Govora S.A. poate colecta, prelucra și stoca anumite date cu caracter personal, necesare din punct de vedere legal, pentru încheierea unui contract sau din interes legitim. Aceste date pot fi, dar nu se limitează la: nume, prenume, cetățenie, adresă, telefon, adresa de e-mail, imagini video, fotografii, etc.

CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRĂM?

Dacă sunteți client sau potențial client

Colectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre. Categoriile de date pe care le prelucrăm sunt următoarele:

a)date necesare pentru încheierea contractelor și emiterea facturilor (ex. nume, prenume, e-mail, telefon);

b)datele necesare tranzacțiilor financiare (ex. contul bancar IBAN, tichete de vacanță);

c)informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dvs. de marketing sau în cursul participării la concursuri, tombole sau anumite oferte promoționale;

d)datele personale furnizate de dvs. în vederea înscrierii și abonării la newsletter (ex. e-mail, telefon);

e)date colectate dacă vizitați locația noastră (ex. numele, prenumele, seria și numărul actului de identitate)

f)informații colectate de către diverși parteneri contractuali (agenții de turism, organizatori de evenimente) și transmise către noi;

g)informații colectate în vederea derulării relațiilor contractuale cu partenerii de afaceri (ex. nume, prenume, funcția, e-mail, telefon)

h)date necesare furnizării unor servicii adiționale, după caz;

i)recenzii și opinii referitoare la serviciile noastre;

j)date colectate de către sistemele de supraveghere video;

k)date publice publicate în mod voluntar pe canalele de socializare media; (ex. postări Facebook) ;

l)date colectate automat în momentul accesării portalurilor web (ex. adresa IP, web cookies, marketing cookies);

m)date colectate în momentul conectării și utilizării conexiunilor wi-fi la internet;

n)date colectate la momentul angajării (ex. nume, prenume, adresa domiciliu, copie act identitate, CV)

o)orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați.

Camerele de supraveghere și alte măsuri de securitate aflate pe proprietățile noastre pot capta sau înregistra imagini ale clientilor în interiorul magazinelor de prezentare, precum și datele dvs. de localizare (prin imaginile surprinse de camerele de supraveghere). Datele astfel obținute sunt prelucrate conform legii, pentru securitatea și siguranța dumneavoastră.

Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații legale, obligații contractuale sau obligații necesare pentru  încheierea unui contract vom fi în imposibilitatea de a vă oferi anumite servicii, de exemplu:

  • dacă nu doriți să ne dați nume, prenume, adresă de e-mail sau număr de telefon în cazul în care doriți să faceți o comandă, nu vom putea factura, sau nu vom putea încheia contractul de comandă și furnizare a produselor de tâmplărie.

Dacă sunteți potențial angajat

Colectăm informațiile din CV-ul trimis de dvs. precum și orice altă informație transmisă odată cu CV-ul și/ sau în cadrul interviurilor la care v-ați prezentat.

Dacă sunteți vizitator în cadrul locației noastre

Putem colecta numele, prenumele, seria și numărul actului de identitate.

De asemenea, pentru securitatea și siguranța persoanelor și bunurilor aflate în Showroom-uri, camerele de supraveghere pot capta sau înregistra imagini ale vizitatorilor în locuri publice (cum ar fi intrările în hotel sau in restaurante sau holuri).

Dacă sunteți utilizator al site-ului nostru de internet

 

Home

 

Pentru citirea informațiilor existente pe site nu este necesară oferirea datelor personale.

Totuși, in scopul exploatării tehnice a portalului, folosim provizoriu următoarele informații ce nu conțin date personale și care apar automat administratorului de site:

  • adresa de internet de protocol (IP)
  • denumirea domeniului (URL)
  • datele de accesare
  • file-ul de accesare al clientului (denumirea file-ului si URL)
  • codul HTTP al parolei răspuns
  • datele paginii web de unde se face accesarea
  • cantitatea bite-urilor consumate cu ocazia vizitării
  • data vizitării
  • datele paginilor parcurse, respectiv
  • denumirea browser-ului.

Pentru utilizarea unor servicii (ex. rezervări on-line) sunt necesare anumite date personale. Pentru detalii, vă rugăm să consultați secțiunea corespunzătoare operațiunii utilizate pe site.

Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri

Colectăm numele, prenumele, funcția, precum și orice alte date furnizate de dvs. sau de societatea pe care o reprezentanți, în scopul bunei derulări a relației.

Dacă sunteți angajat

Vă rugăm să citiți Politica de Confidențialitate aferentă Angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la reprezentanții de Resurse Umane.

Date speciale

Termenul „date speciale“ se referă la originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală.

În general, nu colectăm informații speciale decât dacă doriți dvs. să ni le oferiți. Colectăm date speciale cu privire la sănătate doar în baza consimțământului dumneavoastră și doar în scopul particularizării unor anumite tratamente. Accesul la aceste date este limitat la personalul autorizat (ex. medical).

ÎN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI PRELUCRĂM  DATELE DVS. PERSONALE?

Dacă sunteți client

  1. a) În cazul solicitărilor de oferte transmise de dvs. în vedere proiectării și furnizării de tâmplărie.

Scop: prelucrăm datele dvs. personale (i) pentru a crea proiectul tâmplăriei și oferta personalizată.

Temei: încheierea unui contract

  1. g)Profilare

Scop: în vederea furnizării unor servicii personalizate, anumite preferințe speciale ale dvs. (de exemplu: dacă preferați o anumită marcă a tâmplăriei sau anumite accesorii, etc.) sunt stocate astfel încât, atunci când veți reveni, noi vom ști deja ce profile ați ales și am instalat deja.

Temei: consimțământul

  1. h)Feedback

Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne asigura că ați avut o experiență plăcută în cadrul unităților noastre.

Temei: interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim și de a oferi servicii cât mai potrivite si conforme cu standardele clienților noștri.

  1. i)Marketing

Scop: prelucram datele dvs. personale în scopuri de marketing, precum comunicări de marketing privind produsele noastre, produse și servicii noi sau alte oferte despre care credem că ar putea fi de interes pentru dvs.

Temei: ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le considerăm ca fiind de interes pentru dvs. (a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”)

Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră.

În comunicările de marketing prin intermediul e-mail-ului, vom include un link de dezabonare, pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje.

  1. j)Alte comunicări: prin e-mail, poștă, telefon sau SMS

Scop: aceste comunicări vor fi făcute pentru un motiv specific precum: (i) pentru a răspunde cererilor dumneavoastră, (ii) pentru a va informa despre modalitatea în care au fost soluționate plângerile și/ sau incidentele apărute în derularea relației noastre contractuale.

Temei juridic: interesul nostru legitim de a oferi servicii la standarde dorite prin soluționarea eventualelor cereri/ plângeri și pentru a vă asigura de întreaga noastră disponibilitate.

  1. k)Analiză, îmbunătățire și cercetare:

Scop: pentru a asigura constant evoluția calitativă a serviciilor noastre, avem grijă să analizăm fiecare plângere/sugestie din partea dvs., astfel că întocmim rapoarte statistice pentru a identifica problemele și a găsi cele mai bune soluții pentru remedierea acestora.

Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor dvs.

Dacă sunteți utilizator al site-ului nostru de internet: http://www.natema.ro

Scop: monitorizarea traficului în vederea identificării erorilor și/ sau orice altă disfuncționalitate a site-ului.

Temei: ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim și anume punerea la dispoziția dvs. a unui site complet funcțional prin repararea oricărei erori, precum și prin îmbunătățirea continuă a acestuia.

Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri

Scop: derularea relațiilor contractuale cu furnizorii sau partenerii noștri de afaceri.

Temei: executarea unui contract.

Dacă sunteți potențial angajat

Scop: evaluarea aplicației dvs. de angajare.

Temei: încheierea unui contract.

Dacă sunteți angajat

Vă rugăm să vedeți Politica de Confidențialitate aferentă Angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la reprezentanții de Resurse Umane.

Cu toate acestea, vă asigurăm că această eventuală prelucrare va fi efectuată în conformitate cu prezenta politică și prin implementarea unui măsuri care să asigure confidențialitatea datelor dvs.

  1. b)Securitate:

Scop: prelucrăm datele personale pentru securitatea bunurilor și integritatea fizică a persoanelor.

Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a asigura protecția bunurilor dvs. și ale hotelului, precum și protecția persoanelor aflate în perimetrul hotelului nostru.

  1. c)Motive juridice:

Scop: în anumite cazuri, trebuie să prelucrăm informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și respectarea reglementărilor legale aplicabile, pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a ne conforma solicitărilor din partea organelor publice în măsura în care aceste solicitări îndeplinesc condițiile impuse de lege.

Temei: motivele prelucrării pot fi reprezentate de obligația legală (în cazul în care avem obligația legală de a divulga anumite date cu caracter personal autorităților publice) sau de interesul nostru legitim de a rezolva eventualele dispute și/ sau reclamații.

CĂTRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE DVS. PERSONALE?

Pentru a vă oferi servicii de înaltă calitate, este posibil să transmitem informațiile dvs. personale furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:

  1. a)Furnizori: în vederea furnizării serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui să transmitem câteva din datele dvs. personale furnizorilor, iar aceștia au calitatea de împuterniciți și prelucrează datele în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre (cum ar fi furnizorii de software-uri, IT, servicii de contabilitate, servicii medicale, servicii de transport).
  2. d)Autorități și/ sau instituții publice pentru: (i) respectarea dispozițiilor legale, (ii) a răspunde solicitărilor acestora în condițiile legii, (iii) pentru motive de interes public (ex: siguranță națională). Spre exemplu, potrivit legislației în vigoare, orice societate comercială este obligată sa transmită facturile in sistemul ANAF.

Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.

TRANSFERUL DATELE DVS PERSONALE ÎN AFARA UE/ SEE?

Nu transferăm datele dvs. personale în afara UE/ SEE.

FURNIZAREA DE CĂTRE DVS. A DATELOR PERSONALE ALE ALTOR PERSOANE FIZICE

Dacă ne furnizați datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să le comunicați înainte de această dezvăluire și modalitatea în care acestea urmează a fi prelucrate.

 

CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS  PERSONALE?

Datele dvs. personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate mai sus, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă.

Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele dvs. personale, vom șterge/ distruge informațiile dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/ distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor, dacă nu există perspectiva serioasă de angajare în viitor).

Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod care asigură  eliminarea lor în totalitate, iar dacă acestea vor fi salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.

CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ?

În calitate de persoană vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de legislația în vigoare:

  1. a)Dreptul de  acces: ne puteți solicita (i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și (ii) o copie a datelor dvs. personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR);
  2. b)Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 16 din GDPR);
  3. c)Dreptul la ștergere („dreptul de  a  fi uitat”):  în  anumite  situații  (ca de  exemplu  (i) cazul în care datele au fost colectate ilegal, (ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat, (iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau (iv) prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras consimțământul), ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 17 din GDPR);
  4. d)Dreptul de a  restricționa  prelucrarea:  în anumite situații (ca de exemplu cazul în care  este contestați exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor dvs. pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR);
  5. e)Dreptul la portabilitatea datelor: să ne solicitați să  vă  trimitem  datele    personale  unei terțe părți sau direct către dvs. (art. 20 din GDPR);
  6. f)Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dvs. (art. 21 din GDPR).

În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. În această situație, datele dvs. nu vor mai fi prelucrate de noi, cu excepția cazului în care o dispoziție legală ne obligă la păstrarea și arhivarea acestora. În orice caz, vă vom informa dacă există o astfel de prevedere legală și o vom indica în mod expres.

SUNT DATELE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?

Tratăm securitatea dvs. personală cu seriozitate, de aceea, luăm importante măsuri de securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale.

Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri să întreprindă toate măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.

LINKURI CĂTRE ALTE SITE-URI WEB

Site-ul nostru poate conține linkuri către site-uri terțe. Rețineți faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, păstrarea, partajarea sau dezvăluirea datelor sau informațiilor de către astfel de terțe părți. În cazul în care folosiți sau furnizați informații pe site-urile terților, se aplică termenii și politica de confidențialitate a site-urilor respective. Vă sfătuim să citiți politica de confidențialitate a site-urilor pe care le vizitați înainte de a trimite date personale.

Folosirea serviciilor de internet oferite de către noi cade sub incidența termenilor de utilizare și a politicii de confidențialitate ale furnizorilor de internet. Puteți accesa termenii și politicile respective utilizând link-urile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv sau vizitând site-ul web al furnizorului de internet.

ÎNTREBĂRI SAU RECLAMAȚII

Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, sunteți binevenit(ă) să ne contactați trimițând un e-mail la următoarea adresă: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. iar noi vă vom răspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii.

De asemenea, în măsura în care nu dispuneți de mijloace electronice sau nu doriți  să  le folosiți, puteți formula o cerere scrisă pe care să o transmiteți sau depuneți la adresa: str. Trandafirilor, nr.10, sat Valea Mare, com Valea Mare, jud. Valcea.

În măsura în care nu sunteți satisfăcut cu modalitatea în care v-a fost soluționată cererea, puteți depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

MODIFICĂRI ALE POLITICII

Această politică de confidențialitate se poate modifica în conformitate cu schimbările legislației privind politica datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare din când în când. Dacă vom efectua modificări materiale la aceasta, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și libertăților dvs. (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dvs. personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această prelucrare.

Politica de confidențialitate: 1.0 din 01.04.2022

SHOWROOM RM VALCEA

Bvd. Tudor Vladimirescu, Nr. 30, Bl. 4
Râmnicu Vâlcea, jud. Vâlcea

Telefon

0762604611
0790199888

Email
contact(at)natema.ro
natemaplast(at)yahoo.com
SHOWROOM SIBIU

Calea Șurii Mari, Nr. 18
Sibiu, jud. Sibiu

Telefon

0791406040
0737707737

Email

sibiu(at)natema.ro
natemaplast(at)yahoo.com

Logo Footer Natema
Logo ROTO
Logo Gealan
Logo Veka
Logo ROTO
Certificare ISO 9001:2015